.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور دکتر میرزاده ؛
نهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزادمازندران برگزارشد
شمال نیوز: تصمیماتی برای توسعه دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گرفته شد که در این زمینه باید تعیین تکلیف شود چون استاندار عضو هیئت امنا است قول داد برای تثبیت مالکیت واحد‌ها که بعضی‌ها دارای سند و بعضی‌ها فاقد سند هستند اقدام شود و باید تا پایان سال 94 تملک همه اراضی دانشگاه آزاد مازندران انجام شود.

به گزارش شمال نیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که برای شرکت در جلسه هیأت امنای استان مازندران به این استان سفر کرده، صبح چهارشنبه وارد شهر بابل شد و مورد استقبال دکتر حجت الاسلام حسن قلی پور (رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل)، دکتر شاهورانی (نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استان های مازندران ،گیلان ،گلستان)، محمد صالحی (معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران) ،استادان،کارکنان و جمعی از روسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی این استان قرار گرفت.

میرزاده و همراهان در بدو ورود به بابل، با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، یاد و خاطره قهرمانان 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

وی همچنین از آزمایشگاه‌ها دانشکده علوم پایه،دامپزشکی ،مجموعه ورزشی یادگار امام (ره)و کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بازدید کرد.

میرزاده در بازدید از مجموعه آزمایشگاه‌های علوم پایه ،کتابخانه مرکزی دانشگاه و مجموعه ورزشی یادگار اما (ره)دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل امکانات خوبی از قبیل آزمایشگاهها ی متعدد علوم پایه و کتابخانه به ویژه مجموعه ورزشی که د ر نوع خود بی نظیر است را فراهم نمود.


میرزاده به عملکرد رئیس واحد بابل اشاره کرد و افزود:قلی پور یک روحانی فنی واهل علم است که در دانشگاه آزاد اسلامی موفق عمل کرد.

ایشان اظهار داشت: تصمیماتی برای توسعه دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گرفته شد که در این زمینه باید تعیین تکلیف شود چون استاندار عضو هیئت امنا است قول داد برای تثبیت مالکیت واحد‌ها که بعضی‌ها دارای سند و بعضی‌ها فاقد سند هستند اقدام شود و باید تا پایان سال 94 تملک همه اراضی دانشگاه آزاد مازندران انجام شود.

وی درباره تعیین تکلیف دانشگاه آزاد واحد محمودآباد نیز افزود: براساس تصویب هیئت امنا این دانشگاه به فعالیت خود ادامه می‎دهد ولی کمیسیون نظارت هیئت امنا مامور شد تا گزارشی از وضعیت اقتصادی و مشکلات زیان‌دهی واحد را به اطلاع هیئت امنا برساند تا در آن رابطه تصمیم‌گیری شود.

میرزاده اضافه کرد: کارگروهی هم در هیئت امنا تشکیل شد که براساس آن املاک دانشگاه را پیگیری کند و شاید لازم باشد بعضی از املاک مازاد دانشگاه برای تجهیز و توسعه آن‌ها استفاده شود.

رئیس دانشگاه آزاد کشور با اشاره به اینکه بعضی شهرهای مازندران فاقد مراکز سما هستند، تصریح کرد: بحث توسعه مراکز سما در دستور کار قرار دارد که هنوز در بعضی شهر‌های مازندران این واحدها راه‎اندازی نشده که مقرر شد این واحدها راه‌اندازی شود.
وی درباره توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی نیز خاطرنشان کرد: در سال 92 تنها یک رشته دکتری داشتیم که امروز به 70 رشته دکتری رسید و می‌تواند به 400 رشته کار‌شناسی ارشد نیز برسد مشروط براینکه واحد‌ها هیئت علمی تمام‌وقت درجه دکتری استخدام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور درباره مهارت‌محوری در مقطع کاردانی‌ این دانشگاه نیز گفت: برنامه اصلی مسئولان این دانشگاه این است که سازمان سما برایش برنامه‌ریزی‌های انجام داده و ما از واحدهای دانشگاه آزاد خواستیم رشته‌های کاردانی را در حوزه مهارت‌محور به سازمان سما واگذار کنند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد 20 ارديبهشت 1394
باسلام این همه اقدامات خوب وارزنده در دانشگاه ازاد اسلامی مدیون ارادت وتوجه سردار سازندگی جناب اقای هاشمی رفسنجانی می باشد امید واریم که روند پذیرش در مقطع دکترا در جهت مثبت جامعه انجام گیرد تا خانواده ایرانی دغدغه جوان خود را در خارج کشور ناشته باشد به امید ان روز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.